انواع سئو
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

سئوی درون صفحه چیست؟ (از سئو صفحه)
سئوی درون صفحه در مورد کنترل مستقیم کد یا محتوای وب سایت شما از جمله متن، تصاویر، لینک ها و غیره است. به طور کلی، هر چیزی که در وب سایت خود آپلود می کنید به سئوی درون صفحه مربوط می شود. این روش پایه و اساس تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است، زیرا در اینجا شما بیشترین دوره آموزش سئو کنترل را دارید. هر گونه تغییر در محتوای وب سایت شما بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد، بنابراین بسیار مهم است که روش On Page SEO بلافاصله قبل از روش Off Page SEO انجام شود.
فصل دوم بیایید پاپرو سئو بازی کنیم؟ (دقیقه گراسئو)
بر خلاف رویکرد سئو داخلی، که در آن توسعه وب سایت با کنترل مستقیم تری انجام می شود، رویکرد بهینه سازی خارج از صفحه شامل تمام پیشرفت هایی است که خارج از وب سایت شما ایجاد شده است. این همه چیز برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما دارد. سئوی خارج از صفحه عمدتا بر روی دریافت بک لینک متمرکز است.
سئو خارج از صفحه یک فرآیند بی پایان است که مهندسان سئو برای دریافت لینک انجام می دهند.
سئوی یقه سفید چیست؟ (کلاه سفید)
در اصطلاح فنی این حوزه، سئو کلاه سفید به مجموعه ای از تکنیک ها، روش ها و استراتژی هایی اطلاق می شود که از قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو پیروی می کنند. این به معنای فریب یا دستکاری موتورهای جستجو یا کاربران به هیچ وجه نیست. به آن سئوی اخلاقی نیز می گویند زیرا پیاده سازی طولانی مدت دارد یا از قوانین و سیاست های مناسب برای دستیابی به رتبه های بالا در نتایج موتورهای جستجو استفاده می کند.
کلاه سئو - سیاه چیست؟ (فرد بد)
به عبارت دیگر، عبارت سئو کلاه سیاه به مجموعه ای از دستورات اشاره دارد که برای دستکاری، دستکاری و دستکاری الگوریتم های موتورهای جستجو به منظور دستیابی به رتبه های بالا استفاده می شود. لازم است بدانید که این روش ها غیراخلاقی هستند و توسط موتورهای جستجو تایید نشده اند و استفاده از این روش ها خطر حذف برای همیشه از لیست پایگاه داده را به همراه دارد.
اجرای این تاکتیک سئو می تواند منجر به افزایش ناگهانی نتایج جستجو شود، اما می تواند منجر به جریمه یا حذف کامل از پایگاه داده موتور جستجو شود.
نوع سئو
سئو به طور کلی به 4 دسته تقسیم می شود. این تقسیم بندی بیشتر از نظر اصطلاحات کلیدی سئو است که عبارتند از:
سئو داخلی: هر بهینه سازی که در یک وب سایت انجام می شود.
سئو داخلی فرآیند بهینه سازی صفحات وب سایت برای دستیابی به نتایج بالاتر موتورهای جستجو است. محتوا، کلمات کلیدی، آدرس صفحه، تصاویر و ده ها تکنیک دیگر در سئو داخلی گنجانده شده است.
این مقاله آموزش سئو داخلی به تکنیک های پیچیده و کلیدی این روش بهینه سازی می پردازد. با اجرای این موارد می توانید رتبه بالاتری در نتایج گوگل کسب کنید.
سئو خارجی: به تمام بهینه سازی های انجام شده در خارج از وب سایت اشاره دارد.
سئو خارج از سایت به تمام استراتژی هایی گفته می شود که خارج از یک وب سایت انجام می شوند. استراتژی هایی مانند برندسازی، بازاریابی محتوا، ایجاد لینک و فعالیت در رسانه های اجتماعی. با اجرای این استراتژی ها موتورهای جستجو اعتماد بیشتری به وب سایت شما خواهند داشت.
در مقاله آموزشی سئو خارجی به فرآیند کامل این روش بهینه سازی پرداخته شده است.
سئو فنی: به بهینه سازی گفته می شود که برای یافتن بهتر وب سایت توسط موتورهای جستجو انجام می شود.
سئوی فنی به تمام جنبه های فنی یک وب سایت می پردازد که بر سئو سایت تأثیر می گذارد مواردی مانند میزبانی، سرعت وب‌سایت، نقشه‌های XML، ربات‌ها و سایر تکنیک‌هایی که می‌توانند در سئو فنی اعمال شوند.
سئوی فنی به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا زمانی که می خواهند کاربران را به سایت شما هدایت کنند، کیفیت سایت شما را ارزیابی کنند. در مقاله سئو فنی می توانید این استراتژی ها را به طور کامل یاد بگیرید.
سئوی محلی: به بهینه سازی انجام شده برای یک منطقه یا محل خاص اشاره دارد.
سئو معیارهای مختلفی دارد که مهمترین آنها تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. با استفاده از محتوای با کیفیت برای متن خود و بهینه سازی آن متن برای کلمات کلیدی خود، می توانید بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خود هدایت کنید. همچنین استفاده از متا تگ ها و تصاویر تاثیر زیادی در این بهینه سازی دارد.
چگونه یک متخصص سئو شویم؟
متخصص سئو بودن چیزهای زیادی دارد. یادگیری اصول سئو بسیار مهم است و مهمترین اصل در این یادگیری برنامه ریزی است، هرچند ممکن است فکر کنید که چیزهای زیادی برای برنامه ریزی وجود ندارد اما وقتی آنها را کنار هم قرار دهید متوجه خواهید شد.چیزهای زیادی وجود دارد.
این احتمال وجود دارد که نخواهید خودتان متخصص سئو باشید و بخواهید یک متخصص سئو در کنار خود داشته باشید.
چرا سئو مهم است؟
اگر بخواهیم در یک جمله پاسخ دهیم: جستجو منبع بزرگ ترافیک است.
مهمترین دلایل اهمیت سئو در سئو عبارتند از:
1. جستجوی ارگانیک اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت است
بر اساس تحقیقات اخیر انجام شده در وب سایت های مختلف، بیش از 60 درصد از کل ترافیک وب سایت از موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و یوتیوب است. ترافیک در جستجو 10 برابر بیشتر از شبکه های اجتماعی است.
2. سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود
هدف از سئو ایجاد یک پایه قوی برای وب سایت شما و ایجاد اعتبار و برند و جلب اعتماد بیشتر برای کاربران است.
3. سئو بهترین راه برای درک صدای رادیو است
از درک تغییرات کلان بازار گرفته تا درک جزئیات نیازهای جستجوگر، سئو به ما می گوید که مشتریان چه می خواهند و چه نیازی دارند.
4. سئوی بهتر به معنای تجربه کاربری بهتر نیز می باشد
تجربه کاربری به یک اولویت برای همه بازاریابان تبدیل شده است. همه خواهان رتبه بندی ارگانیک بهتر و ترافیک بیشتر هستند
5. سئوی محلی به معنای افزایش تعامل، ترافیک و نرخ تبدیل است
با رشد ترافیک موبایل، جستجوی محلی به بخش کلیدی موفقیت SMB ها تبدیل شده است.
6. سئو تاثیر زیادی بر چرخه فروش دارد
افزایش تبدیل بخش مهمی از سئو است. استفاده از استراتژی سئو باعث می شود محصولات و خدمات وب سایت قابل مشاهده باشد و اهمیت و وفاداری محتوای ارائه شده به مصرف کنندگان افزایش یابد و خرید آن محصولات و خدمات افزایش یابد.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: